Nu ska...

jag skriva lite av de jag kommer ihåg av de lilla jag fick haha ;)

1. 3 proffs hårspray rosa "stora"
2. root spray från björn axen
3. Parfym från diesel
4. hudkräm till fejjan ;)
5. 1500 :-
6. en tjocktröja från MQ , men den va inte så fin så ska lämna tillbaka den..;)
7. T-shirt fred- perry... lämnar tillbaka den med!
8. morgon tofflor haha.
9. typ saker som man har i duschen
10. lotion typ. xd
11. björn borg kalsonger
12. sockar.

aja de va mer saker men kommer inte ihåg...
 



vad fick ni i julklapp ?


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej!

Jag tyckte MQ-tröjan var fin =)



Jag fick:

receptbok

två ramar med söt bror i

diskborstar

liten stekpanna t ägg typ

löparvantar och pannband

örhängen

sminkborttagning

nagelfilar

stekspadar

b-vitaminer

kusmi.te

hm-presentkort

500 kr

ansiktsmasker

norah jones senaste

lisa ekdahls senaste

tofsar

sminksvampar



Kram kram!! Hoppas paradiskartongen som du tagit över där i hörnet av soffan smakar bra!



2009-12-24 @ 19:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0