Dålig upptatering!

men har inte haft tid!  när jag har varit hemma så har pappa suttit vid datan!  Vill ha en egen laptop NUUU!   =)

. Btw med skolan! På musiken fick jag VG för min sång, skulle får mvg om jag spelade ett instrument till. Frida och jag uppträdde hehe :P  Hon spelade gitarr och fick MVG  =)

Duktiga vi är!
Vaknade precis,  får väl ta och äta nått? 

Ni har väl smakar Ben & Jerrys glass ? Om inte så får ni ju göra de! Skit goda!
Mamma köpte hem två stycken i torsdag ! Dem här  ;) Alla är väldigt goda tkr jag!


Caramel Chew Chew


Strawberry Cheesecake



Har även ätit dem här innan!

Cookie Dough


Chocolate Fudge Brownie




Baked Alaska



Bohemian Rasperry



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0