heeeej

ja, idag har det inte hänt mycket. Mår mycket bättre men har inte gjort något spännande idag.. hehe. Jag har iallafall varit och köpt godis till idag och imorgon! Tror jag ska kolla på Signs sen, har värsta skräckminnet av den från när jag va liten.. satt och kollade på den med min familj och så kom de en alien.. förstår inte hur jag kunde tycka att de va så jävla läskigt, men det tyckte jag och hade mycket mardrömmar om de efteråt! Men jag va dock väldigt liten.. typ 5 skulle jag tro =)
De e ju den som dem gör parodi på Scary Movie 3 också! hehe;)


Kommentarer
Postat av: S a r a P e r s s o N

Snygg header!

2010-03-13 @ 13:23:24
URL: http://frookenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0