hehe

ja.. idag när jag kom hem från frida så sov jag tills klockan fem typ... Sen flyttade jag på mig från sängen till sovan och träffade min syrra lina där ;)  Vi kollade på teve väldigt mycket.. =) Drack julmust och åt lite godis ! (Y)

Men det e trevligt, att fetta ner sig totalt x)

försökte lägga upp en bild.. men de misslyckades.. jävla sega skit data!

Igår så märkte jag när jag skulle ta på mig kläder inför nyår så passade i stort sett tre av typ 17 byxor på mig..    Lite jobbigt... Måste skaffa nya byxor, xd Sen så suger ju mamma påatt tvätta mina tjocktröjor så dem sitter helt jävla sär man ba ja men tack ! typ...
jaja Gott Nytt år Fuckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0